کتاب American English File

مجموعه کتاب American English File با 5 جلد و با هدف آموزش مکالمه زبان انگلیسی میباشد که از متن های غنی ، روش های کاملا مبتکرانه و شیوه هایی خلاقانه برای آموزش مهارت های مختلف زبانی بهره می برد. آنچه این کتاب ها را به صورت کامل از سایر کتاب های آموزشی متمایز می سازد، برنامه مدونی است که از درس ابتدایی اولین کتاب این مجموعه برای آموزش نحوه صحیح تلفظ حروف، کلمات و جملات زبان انگلیسی برای زبان آموزان در نظر گرفته شده است.همچنین خلاقیت نویسنده در استفاده از مثال های کاربردی و نشان دادن تفاوت های موجود بین نکات گرامری مختلف باعث شده است تا _مجموعه کتاب American English File در سطح برتری نسبت به سایر کتاب های آموزش زبان انگلیسی قرار بگیرد.
متد آموزش با کتاب American English File
مجموعه کتاب American English File آموزش تمامی مهارت های زبانی را در دستور کار خود قرار داده است و از این حیث از کامل ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی محسوب میشود.علاوه بر کتاب اصلی یک کتاب کار،یک عدد لوح فشرده شامل آزمون های مختلف زبان جهت مشخص شدن میزان پیشرفت و یک عدد لوح فشرده شامل فیلم های آموزشی نیز برای هر یک از کتاب های این مجموعه در نظر گرفته شده است که هر یک متناسب با سطح زبان آموزان میباشد.هر واحد کتاب American English File شامل 4 درس 2 صفحه ای و یک بخش مرور و تمرین میباشد که هر درس خود شامل بخش هایی برای تقویت مهارت های گفتار، شنیدار، نوشتار و خواندن است.همچنین در هر واحد یک آهنگ آموزشی نیز قرار داده شده است تا یادگیری زبان همراه با لذت باشد. تنوع این آهنگ ها و انتخاب آنها از میان آهنگ های جذاب و حروف انگلیسی از نکاتی است که این آهنگ ها را از سایر آهنگ های آموزشی جدا می سازد.

_هر کتاب از مجموعه American English File شامل 7 درس می باشد که در پایان درس 7 یک مرور کلی بر مطالب کتاب به صورت کلی و کاربردی انجام می گیرد. در پایان کتاب در صفحاتی جداگانه نکات گرامری لغوی و تلفظی موجود در به اختصار توضیح داده شده است و متن بخش های شنیداری کتاب نیز قرار داده شده است. از دیگر نکاتی که می توان بدان اشاره کرد کیفیت بالای فیلم های آموزشی همراه این مجموعه و جذابیت تمرین های کتاب های کار American English File است. این مجموعه به آموزش زبان انگلیسی آمریکایی با سبکی نوین پرداخته است و شامل طنز، تشویق زبان آموزان به برقراری ارتباط ، لذت بردن از یادگیری دستور زبان،لغت و تلفظ به همراه تمرین و پشتیبانی از چهار مهارت اصلی میباشد.


1393/11/12